Dzierżawa kuchni i prowadzenie żywienia

Ogłoszenie na :

„Dzierżawę kuchni z pomieszczeniami pomocniczymi, prowadzenie żywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 3

w Poznaniu w wydzierżawionych pomieszczeniach”.

I. OGŁASZAJĄCY

Miasto Poznań – Szkoła Podstawowa nr 3 w Poznaniu

reprezentowana przez Dyrektora mg Beatę Owczarzak

Siedziba : os. Piastowskie 27, 61-149 Poznań

Tel. 61 8770-937

II. TERMIN REALIZACJI

Dzierżawa kuchni i prowadzenie żywienia w wydzierżawionych pomieszczeniach : od 1 września 2019 r. – do 30 czerwca 2020r. (możliwość przedłużenia umowy do 3 lat.

III. OPIS PRZEDMIOTU OGŁOSZENIA

  1. Przedmiotem ogłoszenia jest dzierżawa kuchni z pomieszczeniami pomocniczymi o powierzchni 67,5m2 oraz oddanie do użytkowania stołówki szkolnej w budynku szkoły.
  2. Prowadzenie żywienia w wydzierżawionych pomieszczeniach
    na następujących zasadach : dla uczniów oraz pracowników szkoły ; codzienne przygotowywanie i wydawanie napojów, śniadań i obiadów składających się z zupy, II dania oraz napoju, planowana ilość dzienna obiadów –  ok. 60-70 posiłków.
  3. Warunki ogłoszenia :
  1. Przygotowywanie posiłków za zasadach racjonalnego żywienia, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Wyklucza się posiłki na bazie półproduktów. Obiad dla uczniów obejmuje zupę, drugie danie, surówkę oraz napój.
  1. Preferujemy posiłki dla uczniów przygotowywane na miejscu.
  2. Posiłki dla uczniów wydawane są w roku szkolnym z pominięciem dni wolnych od nauki. Jadłospis układany jest przez wykonawcę na 5 dni
    i uzgadniany z Zamawiającym. Zaleca się różnorodność 
    i niepowtarzalność posiłków.
  3. Utrzymanie cen posiłków zgodnie z ofertą.
  4. Wydawanie posiłków w godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 3 w Poznaniu.
  5. Zatrudnienie wykwalifikowanego personelu.
  6. Obsługa gastronomiczna uroczystości szkolnych i imprez sportowych
    na podstawie oddzielnych umów.
  1. Obowiązki oferenta :

a.     Opłata czynszu miesięcznego do 15- go  każdego miesiąca, pokrywaniepoza czynszem kosztów eksploatacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gastronomicznej takich jak : energia elektryczna (wg podlicznika), gaz (wg rachunków) co, cw, zimna woda, odprowadzanie  ścieków, wywóz śmieci (ryczałtem).

b.     Doposażenie na własny koszt wydzierżawionych pomieszczeń w urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej na okres trwania umowy.

c.     Udostępnianie kuchni i stołówki na uroczystości szkolne.

d.     Utrzymanie podmiotu dzierżawy w dobrym stanie sanitarno-porządkowym.

e.     Wykonywanie drobnych napraw instalacji wodociągowej oraz elektrycznej,  niezbędnych konserwacji, napraw, remontów dzierżawionych pomieszczeń w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.

f.      Wydzierżawione pomieszczenia nie mogą być podnajmowane innym podmiotom.

g.     Przed zawarciem umowy nastąpi komisyjne przekazanie wydzierżawionych pomieszczeń Oferentowi, a po jej zakończeniu komisyjny odbiór od Oferenta.

IV. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty :

  1. propozycję czynszu za dzierżawę kuchni z pomieszczeniami pomocniczymi:
  2. proponowaną cenę za obiad;
  3. aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony nie wcześniej niż
    3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  4. przykładowy jadłospis obiadowy z 5-dniowym harmonogramem (dwa dania i napój), wraz z wyliczoną gramaturą posiłków:
  5. referencje z placówek oświatowych.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 w Poznaniu, os. Piastowskie 27 do dnia 28.06.2019 r.godz. 12.oo z napisem na kopercie : „Dzierżawa kuchni z pomieszczeniami pomocniczymi, prowadzenie żywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Poznaniu w wydzierżawionych pomieszczeniach.

VI.OGŁOSZENIE WYBORU OFERENTA                               
Wyniki wyboru oferenta zostaną ogłoszone w ciągu 10 dni od daty otwarcia ofert na stronie internetowej szkoły oraz będą dostępne w sekretariacie szkoły.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Poznaniu

mgr Beata Owczarzak

Nabór uzupełniający

Szanowni Państwo! Informujemy, że od dnia 6.05.2019 do 10.05.2019 r. trwa nabór uzupełniający uczniów do przyszłorocznych klas pierwszych. Wszystkie informacje oraz dokumenty można uzyskać i pobrać w sekretariacie szkoły lub na stronie www.nabor.pcss.pl

Informacja o zawieszeniu zajęć

Szanowni Państwo,

z powodu akcji strajkowej informujemy, że w dniu 26 kwietnia 2019 roku zajęcia w szkole, za zgodą Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Poznania, zostają zawieszone.

Jednocześnie informujemy, iż na stronie internetowej www.poznan.pl znajdą Państwo informacje dotyczącego tego, jakie zajęcia można zaoferować dzieciom w czasie ewentualnego strajku nauczycieli.

 

Międzyszkolny konkurs wiedzy o krajach anglojęzycznych Anglomaniac

anglomaniac2019 1  anglomaniac2019 2  anglomaniac2019 3  anglomaniac2019 4

Organizatorzy: nauczyciele języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Poznaniu

Termin: 10 maja godz. 12:00

Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Poznaniu

Cele konkursu:

·       Pogłębienie wiedzy uczniów na temat krajów anglojęzycznych.

·       Otwartość do dzielenia się własną wiedzą i własnymi doświadczeniami.

·       Rozwijanie w uczniach postawy ciekawości, otwartości i tolerancji wobec innych kultur.

·       Kształcenie umiejętności wyszukiwania informacji z różnych źródeł (Internet, prasa, książki, TV) 

Regulamin

·        Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas V-VII.

·        Każda szkoła może zgłosić 3 uczestników, którzy zostają wyłonieni w ramach eliminacji szkolnych. Etap szkolny konkursu ma formę testu wielokrotnego wyboru,       który został przesłany wraz z regulaminem i kluczem odpowiedzi.

·        Zadania konkursowe dotyczą ogólnej wiedzy o Zjednoczonym Królestwie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii (historia tych krajów, ich kultura, polityka,       zwyczaje, geografia, święta, ciekawostki). Zagadnienia nauczyciele przygotowujący uczestników otrzymują wraz z regulaminem konkursu.

·        Konkurs ma charakter turnieju. Uczniowie losują pytania i ustnie udzielają na nie odpowiedzi.

·        Pytania mogą mieć charakter ikonograficzny lub muzyczny.

·        Przewidziane są 3 nagrody główne oraz drobne upominki dla każdego z uczestników.

·        Wyniki konkursu zostaną ogłoszone bezpośrednio po zakończeniu turnieju.

Zgłoszenia w terminie do 5 kwietnia 2019 r. 

Należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  albo  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W tytule wiadomości proszę wpisać: „Zgłoszenie na konkurs Anglomaniac”.

Nauczyciele zgłaszający uczniów w treści wiadomości podają nazwę szkoły oraz imiona i nazwiska uczestników.

Organizatorzy: Katarzyna Raczyńska i Ewelina Krzysztoń